Aquest títol està molt bé, perquè vol dir dues coses. Comento l'últim anunci de Catalunya Ràdio, vull dir que és l'últim que s'ha publicat. I segurament que també és l'últim anunci que podrà fer Catalunya Ràdio dient que són líders d'audiència. Per si de cas, ja comencen a posar l'accent en l'audiència acumulada de totes les emissores del grup, en què Catalunya Informació els deurà salvar de la davallada. Però el cas és que l'últim anunci té trampa: parla del baròmetre de la comunicació de Catalunya i amb dades de l'últim any, just fins a l'agost de 2008. Encara no diu res, per tant, de com ha anat el començament de la nova temporada.
Avui he llegit a l'Avui un article de l'Enric Gomà que, dies enrere, ja va estar a punt d'inspirar-me un article en aquest bloc: l'eslògan de "La ràdio nacional de Catalunya" ha desaparegut dels indicatius de l'emissora. No de la publicitat visual, perquè hi continua sortint, més petit, perquè no sigui dit. Això és el que em va reprimir d'escriure sobre el tema. I m'ha semblat que l'únic locutor que el fa explícit de tant en tant és Xavier Grasset.
Tot plegat trist. Molt trist. I la mateixa programació sona trista. Des del matí fins al vespre.
En diuen crosta, oi?
ResponEliminaÉs veritat, que trista i sola ha quedat la que era la nostra ràdio nacional de catalunya...
ResponElimina