1.7.09

Represa


Hola. Com es pot deduir de l'apunt que precedeix aquest, he estat celebrant fins ara la victòria del Barça. En realitat han passat moltes més coses, però quedem que em torna a motivar, ara que vénen vacances i ja he vist jubilar el primer company i amic de feina, reprendre el meu bloc. Més que res perquè detecto que algú se'l va mirant -m'ho diu el comptador- i el pobre ja fa dies que no hi troba cap novetat.
De coses per explicar en tinc unes quantes. Però la que em fa més gràcia és una que m'acabo de trobar aquesta mateixa tarda, sortint del Sucre després d'anar a la permanent del Consell Comarcal. Resulta que quan vas per obrir, la porta et demana que la tanquis i inicialment te'n donava les gràcies. Ara resulta que et pren simplement per homosexual, i que a sobre et ve amb exigències.
Em veuré obligat a presentar una moció si la cosa no s'esmena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat