29.2.08

La llei de Murphy

L'altre dia, fent dissabte aprofitant que era diumenge, vaig recuperar un calendari que em va regalar una amiga invisible (a qui conec perfectament) d'aquells que citen, cada dia, una màxima de la llei de Murphy. Pensava que avui seria un bon dia per inaugurar una nova secció i, a tall de comentari de text, citar la frase del dia per relacionar-hi una reflexió personal per si podia ajudar algú, fins i tot a mi.
La pega és que quan he anat a buscar el dia he descobert que avui som 29 de febrer, i el calendari en qüestió no era precisament d'un any de traspàs. O sigui que el 29 de febrer no existeix. Per tant, fracàs absolut.
No tinc altre remei que sortir del pas amb una frase de recurs, també de la llei de Murphy, que és molt adequada davant del que m'acaba de passar: "Si una cosa pot anar malament, anirà malament".
Bon cap de setmana.

P.D. No sé fins a quin punt el candidat del PP és realment un imbècil. El que em sembla és que l'expresident del Govern espanyol ho és una mica més del que ho hagués pogut ser fins abans d'ahir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat