7.2.11

Eh que m'enteneu?



Resumiré en uns pocs punts la meva decisió d'abandonar definitivament la meva relació amb Telefonica, que ja va tenir una primera fase amb el trasllat del meu fix i ADSL a un altre operador, bàsicament per preu. Ara el motiu ha estat el canvi de mòbil.
  1. Des del mes de novembre que m'havia fet gràcia la idea de canviar-me'l per un Iphone.
  2. Tot i que em conformava amb un model 3 i que a la web el continuen promocionant, ja em van advertir en una botiga al seu dia que:
    • No els en quedava ni un.
    • Telefonica ja els havia advertit que només subministrarien 4tres, a partir d'ara.
  3. Des del novembre fins ara, que ja som ben entrat febrer, dec haver tramitat no menys que sis vegades el canvi de punts per aconseguir un Iphone 4. Com potser algú ja sap, és un codi que tens vigent durant  uns dies però que et caduca si no fas el canvi dins del termini.
  4. Dins de tots els terminis he anat trucant a les botigues que tenia més a l'abast, començant per les tres de Movistar de Vic, per si tenien Iphones. Els havien d'arribar demà, i demà els arribarien segurament la setmana que ve. No els arriben mai.
  5. He anat fent trucades al 1004, on sempre m'han atès sudamericans contra els que no tinc res, però que no semblava que els vingués d'aquí el meu problema. Un se'm va presentar cantant un bolero pensant que no el sentia, i un altre em va suggerir que si tants problemes tenia per l'Iphone, perquè no me'n quedava un altre.
  6. Aprofitant una anada a Madrid, em vaig presentar a la botiga de Movistar de Gran Vía, que deu ser com anar a treure 20 euros del caixer automàtic a la central de La Caixa a la Diagonal per assegurar que són bons i acabats de fer. Evidentment, amb l'últim canvi de punts vigent per un Iphone 4 de 16 GB.
  7. Resulta que només els en quedava un, que era de 32 GB. O aquest o res. Vaig trucar immediatament al 1004, em van estudiar les noves condicions i les vaig acceptar. Em van enviar un codi nou per a l'Iphone 4 de 32 GB i me'n vaig tornar a la botiga.
  8. Vaig veure el meu Iphone 4 davant meu, amb la caixeta a tres pams del nas. Em vaig emocionar una mica i tot. I la Cristina, la que m'atenia, es va disposar a tramitar-me l'alta.
  9. Va sorgir un problema. Resulta que els punts per al meu Iphone els acabaven de vincular a un número de mòbil que jo no coneixia absolutament de res. La Cristina em va girar la pantalla perquè li digués si em sonava, i li vaig dir que no.
  10. La Cristina va investigar, i va descobrir que aquell número, efectivament, era meu i me l'havien donat d'alta aquest gener per enviar-me a casa un mòdem USB que jo no havia demanat mai. Algun espavilat del 1004 va decidir enviar-me'l fent veure que era un regal de la companyia, però ara resulta que em cobraven l'alta i un manteniment mínim. Vaig dir a la Cristina que em donés immediatament de baixa d'aquell mòbil i que em vinculés el número que jo volia.
  11. Cap problema. Fins que va gestionar l'operació i la màquina li va dir que no. Que tenia els punts vinculats a l'altre número i que si me'ls canviava els perdia tots. Que era una "incidència del sistema" que procurarien solucionar. Que els deixés el número i que ja em trucarien per dir-me alguna cosa. Si no avui (divendres), demà (dissabte).
  12. Va passar tot divendres, tot dissabte i no em van resoldre absolutament res. Em vaig acostar a la botiga per demanar explicacions, però amb la cua que hi havia vaig deixar-ho córrer.
  13. Vaig trucar directament al 1004 fent-me el despistat, per demanar el canvi de punts del número que no volia cap al meu mòbil, i després de diverses comprovacions em van dir que el sistema no ho deixava fer. Que era un cas especial i que en les properes 24 hores em trucaria un "jefe" per donar-me una resposta i una solució.
  14. D'hores no n'han passat 24, sinó 48. I la solució l'he aportat jo: adéu, Telefonica.
Eh que m'enteneu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat