19.8.08

Colombo


No acostumo a mirar gaire la televisió, i dins d'això encara menys 8TV. Però dies enrere, casualment vaig veure una promoció dels dilluns que m'hi va fer anar de seguida: Colombo. No conec absolutament a ningú, almenys dins del meu cercle d'amics i coneguts, que li agradi tant com a mi. I això que la majoria de capítols ja em sonen, ja els he vist i fins i tot sé què hi passa i com s'acaben. Però quan els mires un primer cop per veure la història i un segon per veure com la viu Colombo, és fantàstic. I pots jugar a descobrir tu en quin moment hi ha el punt d'inflexió en què apareixerà la pista definitiva que el porta a l'assassí. M'agrada, a més, que sigui guenyo, que vagi amb un pot de cotxe -que ja era pot quan van fer la sèrie- i el despenjament que gasta tot ell en general. He estat uns dies fora i no els he comptat per dies, sinó per quants Colombos m'he perdut. Afortunadament, només un.

1 comentari:

  1. El teu germà és un altre fanàtic de Colombo!
    Et llegeixo i t'escric amb l'iPhone! Bona nit :p
    *Carme

    ResponElimina

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat