26.8.08

El dilema del dia


M'esperen per davant hores i potser fins i tot dies d'angoixa per una cosa que fa una hora ni tan sols sospitava. Estava anant en cotxe a Vic quan, en plena C17, de darrere el parasol del conductor, m'ha aparegut una aranya força monstruosa que ha començat a caminar cap per avall pel sostre del meu Peugeot. Amb la suficient parsimònia com per haver-li comptat les potes, veure que era una aranya convencional i que no tenia cap pressa per fer gaire res.

No estava en condicions d'aturar el cotxe en plena C17, i això que el manual del conductor prudent ho recomana, mentre que el que no recomana és passar-te l'estona mirant de reüll cap on tira l'aranya, que és el que jo he fet -prudentment- mentre l'he tingut en òrbita.

El cas és que se me n'ha anat cap al darrere i li he perdut completament la pista. Quan he aturat el cotxe he fet una primera inspecció ocular i no era enlloc. O sigui que m'he decidit per deixar-ho córrer, sabent que tinc una aranya viva dins del cotxe que si es posa nerviosa hi pot fer destrosses. Per un moment he pensat amb la idea de deixar una escletxa de finestra oberta per si se li acudís marxar, però això comportava dos riscos: que en el fons mai acabaria tenint la seguretat que ho hagi fet, de manera que la sensació d'angoixa augmentaria; o que en comptes de marxar l'aranya m'hi entrés una mosca, amb la qual cosa l'aranya se la menjaria, es faria encara més grossa i encara més fastigosa.

L'he confinat amb el cotxe hermèticament tancat i sense menjar. A veure si ben aviat la puc treure ni que sigui deshidratada i a cop d'aspiradora. Perquè l'altra cosa seria el que van fer amb un vol que tornava de Londres des de l'Índia. Hi van trobar una mena de mosca oriental a dins i el van fumigar sencer, no fos cas que portés alguna malaltia contagiosa. Van esperar un temps prudencial per embarcar el passatge, però tot i així, un cop a dins a tothom li va venir son. Tampoc és això, clar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat