27.1.09

Tinc dret a reclamació


He passat uns dies de baixa, especialment moral, a causa d'un accident domèstic que em va passar sortint de casa, amb la qual cosa estic valorant si és laboral -anava a la feina- i, per tant, si tinc dret a indemnització. Em faig fotre escales avall anant d'una planta baixa al pàrquing. Més que res perquè havien fregat, com cada divendres, i jo no m'ho esperava. Tampoc hi havia cap advertència visual enlloc, de manera que a més de considerar l'accident laboral tampoc descarto emprendre accions contra la comunitat de veïns per no senyalittzar unes obres de manteniment. A més, estic segur que si es fes una analítica de l'aigua del terra en el moment de l'accident donaria una concentració de detergent lliscant superior al que els meus reflexes -i la meva sola- poden resistir. Segur que hi ha una directiva europea que ho controla, això, i segurament deu ser presidenta d'escala.

Per acabar-ho de fer còmic, i com a hores d'ara ja sap mig país, portava una ampolla d'Aromes de Montserrat -per estrenar, i embolicada- valorada en 14 euros i que se'm va trencar amb la patacada. He de mirar si ho cobreix algun seguro. Vaig perdre mig matí amb el peu submergit dins d'una palangana amb aigua i sal, i a la tarda vaig anar a l'Aliança perquè em fessin una radiografia i confirmar-me, com ja em temia, que és un esguinç sense importància, que fa més ràbia que mal, però que sempre ve de nou.

No sé si en Joan Saura, com a conseller d'Interior, també ho és de l'interior dels blocs de pisos, i si des del Departament pot haver-hi algun paquet d'ajudes per compensar l'emprenyada de divendres. A més, llavors passa que quan la gent et veu de seguida es compadeix de tu, però quan li expliques el què se'n comença a fotre, amb la qual cosa hi ha un estrès psicològic afegit i un sentiment de culpa que també s'haurien de compensar d'alguna manera.

Ara porto el turmell embolicat i em prenc unes pastilles. M'ha d'haver passat a finals de setmana. Si divendres no he actualitzat el bloc, senyal que m'han hagut d'ingressar, o que ja tinc el primer judici per danys i perjudicis.

Au, que vagi bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat