10.10.08

RACC 3

Són les 2 menys 20 minuts i m'acaben de trucar el RACC. M'han demanat què va passar exactament, els ho he explicat, m'han donat la raó i se m'han disculpat. I que ja treballen perquè aquesta anomalia es corregeixi. La raó de tot és que l'asssistència sobre sinistres en vidres ho tenen externalitzat en una empresa del País Basc, on teòricament hi ha tres persones que han de poder atendre en català. Ahir vaig tenir la mala sort de ser atès per una persona que no era cap d'aquestes i que no va tenir la diligència ni tan sols de comentar-m'ho, almenys perquè jo entengués les circumstàncies del moment. Es va limitar a dir-me que allà -en aquell moment, suposo, però no m'ho va aclarir- ningú no entenia ni parlava el català, i que li parlés en castellà. I per tant, la meva percepció del moment era que al RACC m'acabaven de demanar que els parlés en castellà, i jo això no ho accepto.
Si aquest petit rebombori que he muntat ha servit perquè el RACC valori una mica més la necessitat que tenim en aquest país de ser atesos en la nostra llengua en una empresa que és d'aquest país, ja em donaré per satisfet. O sigui que gràcies per tothom que se n'ha fet ressò, i també al RACC per la resposta. De moment renovaré la quota.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat