18.7.08

Ofereixo un joc de la Play-3

Hola. No és conya. Avui he vist a TV3 que amb això de la crisi tothom està començant a empenyorar coses: joies, gerros i fins i tot consoles. Encara no és el meu cas, afortunadament. Més que res perquè no tinc ni joies ni gerros.
Però sí que és veritat que fa uns quants dies, amb la pressa de marxar corrents de vacances, em vaig comprar un joc de Fórmula-1 de la Play Station, més que res per guanyar a l'Alonso, sense atinar que era de la 3, mentre que jo tinc la 2. O sigui que ara el poso i no em fa cas.
Total, que se m'acudeix fer un canvi amb el primer que llegeixi això i tingui la PS-3 amb un joc de la Fórmula 1 de la PS-2 que no sap què fer-ne. O directament li venc per 30 miserables euros, que són 11 menys dels que em va costar, i amb tots els cotxes per estrenar. Encara tenen fundes a les rodes.
A veure qui pica. Sóc aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat