13.5.08

Les misterioses avionetes

Ja fa uns quants dies que la meva mare em va preguntar què en sabia d'unes avionetes que surten de vés a saber on i llencen uns polvos per evitar que plogui. No ho devia veure gaire clar, perquè prèviament ja em va advertir que no sabia si ho havia sentit per ràdio o ho havia somiat. La veritat és que em sonava, però li vaig dir el més habitual en aquests casos: és una llegenda urbana, i potser la vas sentir anant a Vic amb en Pous. (Ara és en Sagalés, però és més divertit continuar dient Pous).

Ahir vaig somiar que en Josep Comajoan, inventor (és a dir, autor de l'inventari) dels blocs d'Osona, em feia arribar una nota de premsa anunciant una reunió d'alt nivell, convocada pel mateix Joan Boada, secretari general d'Interior (número 2 d'en Saura, per entendre'ns), amb el president del Consell Comarcal del Solsonès, uns quants alcaldes i el sotsinspector Vidal, que té nom i càrrec de Ventdelplà. El tema: "els suposats vols d'avionetes en aquesta comarca". Com a títol no està gaire aconseguit, francament. No és suposar molt que una avioneta voli. En realitat, es ve a referir a les avionetes misteriores que suposadament llencen iodur de plata per desfer núvols de tempesta. Que ja fa temps que dura i que té amoïnats els pagesos.

Si te'n vas al Google i hi apuntes "vuelos misteriosos", només et surten els de les avionetes de iodur de plata i els de la CIA transportant presos a Guantánamo. I com que difícilment aquest nostre Govern s'haurà de mobilitzar mai pels vols a Guantánamo -no per res, sinó simplement perquè els aeroports per on poguessin passar no són competència seva-, convoca una reunió al més alt nivell per abordar el tema de les avionetes i veure com ha anat el seguiment. Suposo que amb prismàtics.

La cosa promet, i hi haurà roda de premsa a 2/4 de 7. És el més semblant a un expedient X que m'ha arribat fins avui.

La meva mare també va somiar que l'avioneta la conduïa l'Acebes, que ara que té hores s'està traient el carnet. A veure si això s'aclareix a la reunió de demà. Potser ens acabaran dient que res, que eren els vols de prova per veure si des d'allà es podia girar per aterrar a Centelles, i que va resultar que no.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat