17.9.08

Ja m'han civilitzat

Els del Barça em van venir a abraçar quan van saber que ja tenia TDT. Sóc al mig


Ahir al vespre em vaig sentir com Cristòfol Colom devia pensar que se sentien els indígenes quan va arribar a Amèrica per primera vegada: m'havien portat la civilització a casa. Bàsicament, havien instal·lat el reeemissior de senyal digital a Bellmunt i ja podia veure totes les cadenes possibles per la TDT, menys les comarcals, que des d'allà encara no hi emeten. Fins ara només veia les de TV3. Ahir mateix m'havia assabentat, indirectament, que la posada en marxa de les emissions des de Bellmunt afectava els que tenen orientada l'antena a Collsuspina. Això havia de voler dir que a Bellmunt hi havia novetats. Va ser arribar casa, allà a quarts de nou, reconfigurar el terminal, trobar-me amb Antena 3 i veure el primer gol del Barça a la Champions. A casa van acabar guanyant 3 a 1. No sé a fora.

Tinc amics que fa molts mesos que ja han tingut temps fins i tot d'avorrir la TDT i d'arribar a la conclusió que l'oferta global és molt dolenta. I que els segons programes de les principals cadenes generalistes són ben bé la torna, o una mena de blocs on només hi pengen els posts més vells i concursos dels que busquen animals de quatre lletres i es passen mitja tarda per trobar-los.

Jo veig a venir que la TDT difícilment l'avorriré perquè les meves hores habituals de televisió són poquíssimes, però em va fer gràcia, després de tants mesos i de tan aïllament tot i viure al centre de Torelló, veure la tele nítida, sense la pantalla estrellada i tot planxat i polit. Diria que per això va guanyar del Barça.

El que encara no he sabut trobar, tot i que l'aparell ho ha estat regirant tot durant la nit, és el més mínim indici de canal públic de televisió comarcal. A partir d'ara podré comprovar a cada moment, i directament des de casa, les ganes que hi ha de fer-lo.

P.D. Estic tan content amb la TDT que dono un dia més de marge als que em volia carregar amb la foto denúncia que vaig anunciar ahir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat