18.9.08

Denúncia sense foto

Em van venir ganes d'escriure-ho al mateix moment que m'hi vaig trobar, però sabent que altres vegades tinc problemes per trobar una idea per escriure me l'he guardat fins avui, que toca actualitzar el bloc. El cas és que ahir, a les nou del matí tocades, vaig baixar al bar de sota a casa a esmorzar i em vaig trobar amb un embús monumental al carrer Sant Miquel i dels que pretenien sortir de la plaça Nova. La primera idea va ser que tot era culpa de l'entrada a l'escola i de la gent que si pogués agafaria el cotxe per anar del menjador a la cuina. (A Torelló, a Sant Pere i a tot arreu, que consti).
Però no va ser això. Al mig del carrer, al costat d'una llibreria, s'hi havia aturat un repartidor de premsa que havia de fer la seva feina: deixar els paquets de diaris a dins. Potser no és res del que em vaig imaginar, però la meva pel·lícula és aquesta: com que cap dels aparcaments de la zona de càrrega i descàrrega estaven disponibles, i el que semblava més aviat és que estaven okupats per gent que no tenia res a veure amb el repartiment de res, el bon home va fer la protesta cívica d'aturar-se al mig del carrer agafant-se el temps que li fes falta, més que res perquè no tenia altre lloc on fer-ho.
Si hagués anat en cotxe segurament m'hauria emprenyat molt. Però com que anava a peu, l'acció del repartidor de premsa, a qui suposo que tothom li devia dir més o menys de tot, em va semblar simplement heroica.
Falta que el que hagi explicat sigui radicalment veritat. Però si no és veritat, almenys seria maco que ho hagués estat. I ja tinc un altre post escrit.
Fins demà. I dono una última oportunitat, ara sí, als que vull fer objecte de la meva foto denúncia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat