5.2.09

Jo no hi entraria


Els encarregats de dissenyar marques comercials haurien d'anar una mica més en compte a l'hora d'analitzar possibles contingències. Entre les més habituals, què passa quan en un dels rètols lluminosos amb què es pretén anunciar una determinada marca, o un establiment, se'ls fon una bombeta -o unes quantes- fins al punt de donar peu a missatges equívocs o, fins i tot, contraproduents.

Aquesta imatge me la vaig trobar ahir al vespre, a quarts de nou, sortint de Vic. No hi ha cap altre truc que la sensibilitat de la càmera que, per sort, portava al cotxe i em va permetre fer aquesta fotografia. El retòl en qüestió és molt gran i es veu de lluny, de manera que vaig començar a riure des de molt abans d'arribar-hi i vaig tenir temps de madurar la idea fins a la rotonda, tornar enrere i fer la foto.

I consti que no és la primera vegada que un rètol lluminós poc il·luminat m'inspira la idea de fer un post. Qualsevol dia faré un recorregut nocturn, els fotografiaré tots i en faré un calendari de la crisi. Si més no de bombetes.

A la Nissan, per exemple, l'altre dia -de nit- només deia Ni. Deu ser per l'expedient que "ni" arriben a poder encendre tot el rètol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat