4.12.08

Agent secret


Perdó pel retard. És que ahir va ser el meu sant i tot el dimarts me'l vaig passar preparant-lo, i no vaig poder complir el que havia promès respecte al meu bloc. De fet, és una anècdota que vaig viure diumenge a Barcelona, al mateix hotel on fèiem el dinar per decidir. Sortint, al vestíbul de l'hotel, hi havia un cartellet amb una fletxa que deia Sporting de Gijón. Anava cap a una saleta. Aquella tarda jugaven contra l'Espanyol. Eren gairebé les 4 i el partit era a les 5, de manera que era difícil que me'ls trobés encara en plena xerrada tècnica.

Me n'hi vaig anar, vaig entrar, i encara hi havia posades les cadires, la taula, un televisor i un aparell de DVD. I una pissarra amb un bloc de paper d'aquells gegants, com els que omplia en Palomino a TV3. Hi havia apuntada el que semblava una alineació -el que es veu a la foto-, i al paper d'abans n'hi havia una altra que semblava la que presumien que seria la de l'Espanyol.

A la sortida de l'hotel, vam coincidir amb un grup de seguidors de l'Sporting, els vaig ensenyar la foto i, efectivament, van dir que era l'alineació i que estaven contents que sortís un tal Camacho a l'equip titular.

Després del partit, em vaig sentir culpable. Potser, si l'arribo a enviar a en Tintín Márquez abans que es fes pública, hauria pogut canviar l'equip i avui encara seria entrenador de l'Espanyol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat