21.7.09

Dutxa inútil

En certa manera es pot considerar que acabo de començar vacances, amb la primera capbussada al Mediterrani -no de l'any, però sí d'avui, primer dia de vacances. I ja m'ha passat la primera tonteria. Al sortir de l'aigua m'he volgut dutxar i m'he trobat que, amb el vent que feia, la cortina d'aigua no anava de dalt a baix, sinó d'esquerra a dreta. I si anava a buscar l'aigua se'm desactivava el botó i em quedava sense dutxa. Suposo que he fet una mica de pena, però no era culpa meva.
De cara a propers estius, què tal si ara que ja sabem com va dessalinitzem el mar sencer, o com a mínim els primers cent metres de la línia de la costa? Així ja sortiríem dutxats de dins l'aigua, encara que fes vent.

1 comentari:

  1. disfruta del mar amb dutxes o sense! i de la muntanya de les vacances en general! desconecta de tot!! que aixis sí que seràn bones vacances!

    ResponElimina

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat