6.7.09

Molèsties urbanes

Ja sé que no seré gaire original en el tema de l'apunt, però és que fa bastants dies que hi penso i encara no he arribat a entendre perquè el Tour de França tindrà dues etapes, la Girona-Barcelona i la Barcelona-Andorra, que no passaran precisament per França. És com si el ral·li Osona d'aquest cap de setmana hagués inclòs, per exemple, la pujada a Montserrat des de Monistrol.
També he llegit més d'una cosa aquests dies que m'ha fet adonar d'una greu paradoxa: la multa que es plantegen posar als assajos d'U2 per molestar els veïns -i que al capdavall no va costar ni un duro, més o menys, a Barcelona- i el fet que sigui precisament l'Ajuntament de Barcelona el que ara molesti els veïns programant una etapa del Tour pel mig de la ciutat. I a sobre, que això encara valgui 1 milió d'euros.
L'altre dia deien per la tele que si s'hagués de pagar en publicitat la projecció internacional que donarà el Tour a Barcelona, valdria 30 vegades més. Potser sí. Però l'altra cosa és si realment li convé, ara, a Barcelona, aquesta publicitat afegida. Quan jo em compri un cotxe serà perquè em fa falta, no perquè de sobte tingui l'oportunitat de comprar-ne un que em costarà 30 vegades menys d'un altre que em costaria 30 vegades més.
No?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat