25.11.10

Avui a quarts de vuit



[Article publicat a EL 9 NOU el 19.11.10]

Hi ha gent que a la que rep un d’aquests correus amb missatges de pau i amor que circulen per internet el mira de seguida, a veure què diu. Jo, el que miro de seguida és a qui més l’han enviat. Perquè normalment són d’aquells que et demanen que l’enviïs a les sis, vuit o deu persones que més aprecies i que, si ho fas bé, et portarà bona sort. Va bé perquè això em situa de seguida en el rànquing dels meus amics i em dóna alguna pista sobre el nivell de simpatia que desperto entre tots ells. Els que em tenen per amic a partir del deu ja no m’envien gaire res, però com que precisament per això tampoc sé gaire res d’ells ja no m’amoïna. El que sap greu és caure d’una llista. O haver d’assumir que estàs entre els deu, però ja no entre els vuit. I això és una pressió afegida perquè vol dir que, si no t’hi esforces una mica, la cadena penja d’un fil i aviat pots quedar-te sense notícies d’algú que, aparentment, tens per amic o amiga i desitja el millor per tu.

Clar que llavors sempre et queda el dubte de si qui t’ho ha enviat realment s’ho creu o se’n fot una mica, de tot plegat. Pots fer-te el dur i no fer-ne cas, però l’amic o amiga potser ho descobrirà i s’ho prendrà com una ofensa perquè hi havia posat tot el sentiment. Però si qui hi posa el sentiment ets tu i l’altre s’ho agafava en conya, quan li tornes el missatge amb els deures fets passes a ser un figaflor i caus cinc llocs de cop a la llista d’amics a qui es pot prendre seriosament.

Jo he arribat a configurar comptes de correu estúpids per enviar missatges d’aquests sense haver de molestar ningú. No sé si funciona, perquè de fet no me n’ha funcionat mai ni un, de correu d’aquests. N’hi ha que fins i tot t’anuncien una trucada a quarts de 8 d’algú que representa molt per tu. Ha de ser fotut que, arribat el cas, no coincideixi amb qui et penses.

Ara tinc ganes de provar si amb aquest format funciona. A quarts de 8 estaré al cas, a veure si rebo res. I mira, segons de qui vingui, sempre seré a temps de dir que era conya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat