9.6.08

Agenda espessa

Tenia ganes de comentar en un post la xerrada de divendres sobre els transgèncis. Però em sap greu haver d'admetre que no ho podré fer perquè no s'hi va presentar absolutament ningú. Es va suspendre, tot i que em comentava un dels resposnables de la plataforma que, malgrat les dificultats, s'està a punt d'arribar a les 50.000 firmes de suport per portar una proposta al Parlament per convertir Catalunya en zona lliure de transgènics.

Al marge d'això, aquest cap de setmana m'he pogut dedicar poc al bloc perquè, entre altres coses, a Sant Pere hem tingut torneig de futbol-7, cursa de btt i l'homenatge de cada primavera a la vellesa. Aquesta setmana que entrem també és de presentacions: l'osonosfera, promoguda per un grup de blocaires osonencs als que em puc unir des de poca cosa més que aquest meu bloc. Es presenta divendres vinent a Tavèrnoles, amb taula rodona i un sopar. Jo tampoc hi podré ser, per variar, perquè aquell dia em vaig involucrat a la festa de fi de curs de l'escola de Sant Pere.

Sort que vénen vacances.

3 comentaris:

  1. Xevi, tu rai, fas molt més per l'Osonosfera amb un bloc actiu com el teu que no pas la majoria que anirem al sopar i després no tenim temps d'actualitzar el bloc.

    ResponElimina
  2. vols dir amic comajoan que no és una excusa això de que no tens temps per actualitzar el bloc? vols dir que tens tanta feina?

    ResponElimina
  3. Doncs sí, amic anònim. Tinc dues dedicacions principals: la família i la feina. El bloc entraria dins l'espai dels hobbys. I quan un hobby es converteix en una obligació, que et resta temps de les dues dedicacions principals, malament rai. Es farà el que es pugui...

    ResponElimina

Bloc anul·lat

El bloc continua derivat a: xevibardolet.wordpress.com xbardolet.blog.cat